Wanneer ontvang ik mijn tickets?

Ik heb mijn e-tickets nog niet ontvangen. Wat nu?
Wanneer de betaling voor de tickets is ontvangen, dan worden de tickets naar je toegestuurd. Mocht je gekozen hebben voor E-tickets, ontvang je deze direct ...
Wo, 13 Mei, 2020 om 9:52 AM
Ik heb mijn tickets per post nog niet ontvangen. Wat nu?
Wanneer de betaling voor de tickets is ontvangen, dan worden de tickets naar je toegestuurd. Heb je gekozen voor tickets per post? Dan ontvang je deze na b...
Wo, 13 Mei, 2020 om 9:53 AM
Ik heb mijn VIP tickets nog niet ontvangen. Wat nu?
VIP tickets sturen we uiterlijk een week vóór het evenement per post naar je toe. Mocht je de VIP tickets één week voor het evenement niet ontvangen hebben,...
Wo, 13 Mei, 2020 om 9:53 AM
Ik ben mijn tickets kwijt. Wat nu?
Wat vervelend dat je je tickets kwijt bent. Je kunt je tickets altijd terugvinden in onze Ticketmatic Ticket App.  Download dan de Ticketmatic Ticket Ap...
Wo, 13 Mei, 2020 om 9:57 AM
Mijn tickets zijn gestolen. Wat nu?
Wat vervelend om te horen dat je tickets zijn gestolen. Stuur je vraag zo snel mogelijk naar onze online klantenservice.  Ticketpoint kan de gestolen tick...
Wo, 13 Mei, 2020 om 10:01 AM
Mijn tickets zijn beschadigd. Is dit een probleem?
Wat vervelend om te horen dat je tickets zijn beschadigd. Dit hoeft geen probleem te zijn. Zolang de barcode op de tickets duidelijk leesbaar en onbeschadi...
Wo, 13 Mei, 2020 om 10:02 AM
Kan ik de verzendwijze van mijn tickets aanpassen?
Dat is mogelijk! Voor het wijzigen van je tickets kun je je vraag stellen in onze online klantenservice.
Wo, 13 Mei, 2020 om 10:02 AM
Mijn e-mail adres is gehackt. Wat nu?
Wat vervelend om te horen dat je e-mail is gehackt. Stel je vraag zo snel mogelijk in onze online klantenservice. Ticketpoint kan de tickets ongeldig ma...
Wo, 13 Mei, 2020 om 10:02 AM