Wanneer ontvang ik mijn tickets?

Ik heb mijn e-tickets nog niet ontvangen. Wat nu?
Wanneer de betaling voor de tickets is ontvangen, dan worden de tickets naar je toegestuurd. Mocht je gekozen hebben voor E-tickets, ontvang je deze direct ...
Do, 22 Nov, 2018 at 9:36 AM
Ik heb mijn tickets per post nog niet ontvangen. Wat nu?
Wanneer de betaling voor de tickets is ontvangen, dan worden de tickets naar je toegestuurd. Heb je gekozen voor tickets per post? Dan ontvang je deze na b...
Zo, 11 Nov, 2018 at 11:08 AM
Ik heb mijn VIP tickets nog niet ontvangen. Wat nu?
De VIP tickets sturen we uiterlijk een week vóór het evenement per post naar je toe. Mocht je de VIP tickets één week voor het evenement niet ontvangen hebb...
Zo, 11 Nov, 2018 at 11:08 AM
Ik heb mijn mobiele tickets nog niet ontvangen. Wat nu?
Wanneer de betaling voor de tickets is ontvangen, dan worden de tickets naar je toegestuurd. Mocht je gekozen hebben voor mobiele tickets, dan ontvang je de...
Do, 22 Nov, 2018 at 9:47 AM
Ik ben mijn tickets kwijt. Wat nu?
Stuur dan een melding in onze online klantenservice. Hier helpen we je graag verder met je reservering.
Zo, 11 Nov, 2018 at 11:09 AM
Mijn tickets zijn gestolen. Wat nu?
Wat vervelend om te horen dat je tickets zijn gestolen. Stuur zo snel mogelijk een melding naar onze online klantenservice.  Ticketpoint kan de gestolen t...
Zo, 11 Nov, 2018 at 12:09 PM
Mijn tickets zijn beschadigd. Is dit een probleem?
Wat vervelend om te horen dat je tickets zijn beschadigd. Dit hoeft geen probleem te zijn. Zolang de barcode op de tickets duidelijk leesbaar en onbeschadi...
Zo, 11 Nov, 2018 at 12:10 PM
Kan ik de verzendwijze van mijn tickets aanpassen?
Dat is mogelijk! Voor het wijzigen van je tickets kun je een melding maken in onze online klantenservice.
Ma, 26 Nov, 2018 at 2:05 PM
Mijn e-mail adres is gehackt. Wat nu?
Wat vervelend om te horen dat je e-mail is gehackt. Stuur zo snel mogelijk een melding naar onze online klantenservice. Ticketpoint kan de tickets ongel...
Ma, 26 Nov, 2018 at 2:26 PM