Online


Onze virtuele assistente: Kees heeft 24/7 op veel vragen een antwoord, waar vind je kees? Je vind kees door op de afbeelding van Kees te klikken. Hierna kun je rechtsonder onze virtuele assistent gaan gebruiken.


Staat het antwoordt op je vraag niet in onze FAQ?

Dan kun je je vraag stellen via onze online klantenservice.

Via de button 'Stel je vraag' kun je een contactformulier invullen.

We nemen hierna zo snel mogelijk contact met je op.




WhatsApp service


Let op! Start het gesprek door ''Hoi kees'' te typenHierna wordt je zo goed mogelijk geholpen in onze WhatsApp service.


Neem 24/7 via WhatsApp contact op met onze virtuele assistente Kees. Makkelijker en sneller kunnen we het niet maken!


Klik op het Whatsapp icoon om de conversatie te starten


 

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen, dan kun je je vraag stellen via onze online klantenservice. We nemen hierna zo snel mogelijk contact met je op.




Telefonisch 


Wij zijn vanaf 25 december t/m 1 januari telefonisch niet bereikbaar, dit i.v.m. de feestdagen. We zijn deze dagen wel bereikbaar via onze online klantenservice. Vanaf 2 januari zijn we telefonisch weer bereikbaar.

 

Bestellijn:

Nederland: 0900- 9000 8000 (60ct p/m)

België: 0900-408 804 (50 ct p/m).

Buitenland: +31(0)20 262 2141(60ct p/m)


Helaas kunnen we via deze lijnen geen vragen beantwoorden. Deze nummers zijn uitsluitend bedoeld als reserveringsnummer. Voor overige vragen omtrent je bestelling kun je contact opnemen via onze online klantenservice.


Servicelijn:

De klantenservice lijn is te bereiken via 0900 9000 801 (lokaal tarief) als je vragen hebt over geboekte tickets (je kan via dit telefoonnummer geen tickets boeken). Om je zo snel mogelijk te helpen raden we je aan om contact op te nemen met onze 

online klantenservice. Vanwege telefonische drukte kunnen we je via deze weg het snelst van dienst zijn.


Ticketpoint is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:30 uur.