Wanneer ontvang ik mijn tickets?

Ik heb mijn e-tickets nog niet ontvangen. Wat nu?
Heb je gekozen voor e-tickets? Dan worden je tickets direct na ontvangst van de betaling naar het door jouw opgegeven e-mailadres verzonden.  Wanneer je...
Zo, 11 Nov, 2018 at 10:50 AM
Ik heb mijn tickets per post nog niet ontvangen. Wat nu?
Heb je gekozen voor tickets per post? Dan worden de tickets direct na ontvangst van de betaling verzonden naar het door jou opgegeven adres.  Hierna kun je...
Zo, 11 Nov, 2018 at 10:50 AM
Ik heb mijn VIP tickets nog niet ontvangen. Wat nu?
VIP tickets voor Toppers in Concert sturen we uiterlijk een week vóór het evenement per post naar je toe.  Mocht je de VIP tickets één week voor het evenem...
Zo, 11 Nov, 2018 at 10:51 AM
Ik ben mijn tickets kwijt. Wat nu?
Wat vervelend om te horen dat je je tickets voor Toppers in Concert kwijt bent.  Heb je e-tickets besteld? Wanneer je inlogt in "Mijn Toppers accou...
Zo, 11 Nov, 2018 at 10:51 AM
Mijn tickets zijn gestolen. Wat nu?
Wat vervelend om te horen dat je tickets voor Toppers in Concert zijn gestolen.  Stuur zo snel mogelijk een melding naar onze online klantenservice.  Ticke...
Zo, 11 Nov, 2018 at 10:52 AM
Mijn tickets zijn beschadigd. Is dit een probleem?
Wat vervelend om te horen dat je tickets zijn beschadigd voor Toppers in Concert. Dit hoeft geen probleem te zijn.  Zolang de barcode op de tickets duideli...
Zo, 11 Nov, 2018 at 10:52 AM
Kan ik de verzendwijze van mijn tickets aanpassen?
Het is helaas niet mogelijk om de verzendwijze van je tickets voor Toppers in Concert aan te passen. 
Za, 3 Nov, 2018 at 7:05 PM