Betaling

Kan ik achteraf een factuur ontvangen van mijn Toppers reservering?
Het is niet mogelijk om achteraf een factuur te ontvangen. De betaling is inmiddels verwerkt en daardoor is je reservering afgesloten.  Wij kunnen hier he...
Do, 11 Okt, 2018 at 3:08 PM
Hoe zijn de servicekosten opgebouwd?
  De hoogte van de servicekosten wordt bepaald in overleg met de promotor van het evenement en aan de hand van diverse kosten die hiermee gedekt moeten ...
Do, 20 Apr, 2017 at 11:31 AM
Hoe zijn de leveringskosten opgebouwd?
De hoogte van de leveringskosten is afhankelijk van de leverwijze; het afleveren van een e-ticket is goedkoper dan het afleveren van hardcopy tickets via de...
Do, 11 Okt, 2018 at 3:08 PM
Wat houdt een Ticketpoint Garantie in?
  Een Ticketpoint Garantie kun je bij elke reservering toevoegen, dit kost €3,50 per ticket. Wanneer je door een ongeval of ziekte niet bij het evenement ...
Do, 11 Okt, 2018 at 3:09 PM
Hoe verloopt de betaling van mijn reservering?
Zodra de reservering is afgerond, krijg je een reserveringsbevestiging toegestuurd op het opgegeven e-mailadres met daarin de betaalinstructies. Door het v...
Do, 11 Okt, 2018 at 3:11 PM
De betaling is niet gelukt. Staan mijn tickets nu in reservering?
Een reservering is enkel definitief wanneer de betaling succesvol is voldaan.  Wanneer de betaling succesvol is, ontvang je een bevestigingsmail van je res...
Do, 11 Okt, 2018 at 3:38 PM