Zodra je een telefonische bestelling hebt afgerond ontvang je een bevestigingsmail op het opgegeven mailadres. Deze bevestigingsmail bevat de volgende stappen: 


Stap 1.     Klik op de volgende link: https://webshop.ticketpoint.nl/toppers/accountPassword.html

Stap 2.     Vul uw e-mailadres in (waarmee u de bestelling heeft gemaakt) en klik op `Reset Wachtwoord`.

Stap 3.     U ontvangt een e-mail met een nieuw wachtwoord. Klik op de link in de e-mail om in te loggen op uw Gebruikers Account.

Stap 4.     Vul bij Gebruikers Account uw e-mailadres en nieuw wachtwoord in en klik op `Login`. U bent nu ingelogd en ziet uw winkelmand.

Stap 5.     Uw bestelling kunt u vinden door op `Mijn bestellingen` aan de rechterzijde van het scherm onder `Welkom U bent ingelogd als` te klikken. 

                 Hierna ziet u aan de linkerzijde van het scherm onder `Bestel geschiedenis` uw bestelling. 

                 Klik uw bestelling aan om de betaling door te voeren.


Bij een telefonische bestelling voor Toppers in Concert kun je kiezen voor de betaalmethodes: iDeal, Creditcard of Bancontact / Mr Cash. 


Betaling via iDeal
Je kunt gebruik maken van iDeal. Meer informatie over iDeal vindt je op www.ideal.nl.


Betaling via Creditcard
Je kunt betalen met Visa, Mastercard en Maestro. Je creditcardgegevens worden via de SSL-methode versleuteld. Tijdens de betaling wordt gevraagd naar de CVC code. Deze 3 cijferige code vindt je op de achterkant van je creditcard.


Betaling per een Buitenlands betaalplatform
Je kunt gebruik maken van het buitenlandse betaalplatform Bancontact / Mr Cash.


Wanneer de betaling is afgerond ontvang je automatisch een opdrachtbevestiging van je boeking per e-mail op het door jouw opgegeven e-mailadres. Heb je gekozen voor e-tickets dan zijn deze e-tickets als bijlage toegevoegd aan je opdrachtbevestiging.


Let op: er kan vertraging optreden door de terugkoppeling van de financiële instellingen / banken. Heb je je betaling succesvol afgerond en na 24 uur de opdrachtbevestiging en e-tickets nog niet ontvangen? Gelieve een melding te maken in onze online klantenservice.