Een reservering is enkel definitief wanneer de betaling succesvol is voldaan. 

Wanneer de betaling succesvol is, ontvang je een bevestigingsmail van je reservering. 

Mocht de betaling niet succesvol zijn voldaan, dan zouden we je willen verzoeken een nieuwe poging te maken. 


Is de betaling wel succesvol voldaan, maar heb je nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Dan kun je contact opnemen met Ticketpoint via onze online klantenservice


Heb je tickets besteld voor de Toppers in Concert?

Wanneer je inlogt in "Mijn Toppers account" met je e-mailadres en wachtwoord waar je de reservering mee gemaakt hebt, kun je naar >> "Mijn Bestellingen" waar je bij >> "Bestel geschiedenis" je bestelling kunt vinden.

Klik op de bestelling om de betaling door te voeren.


Ben je al op het betaalplatform geweest en kan je nu niet meer betalen? Dan is er nog geen terugkoppeling van de bank.

Let op: deze terugkoppeling kan 48 uur duren.


In deze accounts kun je ook je E-tickets downloaden, status van de reservering controleren en eerdere bestellingen bekijken.