Zodra je online of telefonisch een reservering plaatst voor MAX Proms 2018 wordt je gevraagd naar de leveringsmethode van de tickets. 


Heb je gekozen voor 'E-ticket'? 

Dan worden je tickets direct na ontvangst van de betaling naar het door jouw opgegeven e-mailadres verzonden. 


Let op: Er kan vertraging optreden door de terugkoppeling van de financiële instellingen- of banken. 


Heb je de betaling succesvol afgerond en na 24 uur de opdrachtbevestiging en de tickets nog niet ontvangen? Gelieve een contactformulier in te vullen via de button 'Stel je vraag' op de website https://klantenservice.ticketpoint.nl/nl/support/home. Ook is het mogelijk te mailen naar klantenservice@ticketpoint.nl


Heeft u gekozen voor 'tickets per post'?

Dan worden de tickets direct na ontvangst van de betaling verzonden naar het door jou opgegeven adres. Hierna kun je de tickets veelal binnen 7 dagen in uw post verwachten. 


Heb je de betaling succesvol afgerond en na 7 dagen de tickets per post nog niet ontvangen? Gelieve een contactformulier in te vullen via de button 'Stel je vraag' op de website https://klantenservice.ticketpoint.nl/nl/support/home. Ook is het mogelijk te mailen naar klantenservice@ticketpoint.nl


Ticketpoint is eveneens telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:30 uur via 0900 - 9000 8000 (45 ct p/m)